petak, 29. svibnja 2015.

VICEVI

Otišla plavuša u policijsku postaju zajedno s bratom policajcem radi upisa na policijsku akademiju.
- Uđe ona kod inspektora, a ovaj joj postavi pitanje da provjeri njeno opste obrazovanje:
- Šta je to algoritam?
Plavuša odgovori spremno:
- Alga koja je uhvatila ritam.
Odgovor pomalo zbuni inspektora, koji se na kraju ipak pribere i upita je:
-Ko je bio Gavrilo Princip?
Plavuša se zamisli, pa pita:
- A da to nije bio čovjek koji je ubio posljednjeg kineskog cara Johna F. Kennedya?
Inspektor duboko uzdahne i ipak se odluči postaviti zadnje pitanje:
- Recite mi, ko je ubio Isusa Krista?
Plavuša razmišlja i razmišlja, pa skrušeno odgovori:
- Ne znam.
- Dobro, reče inspektor, onda otiđite i javite mi kada nađete odgovor.
Izlazi plavuša sva sretna iz kancelarije, a brat ju upita:
- Kako je bilo?
- Sjajno, šef mi je već dao prvi slučaj ubistva!
Vic posla(o/la): dabo, 27. 05. 2015
Vicevi o plavušama  22  
Pricaju pirocanac i komsija, komsija ga pita:
-Sto ti ova kokoska ima jednu nogu?
-Nista me ne pitaj, juce mi bila puna kuca gostiju.
Vic posla(o/la): Igor, 26. 05. 2015
Piroćanci  11  
Zaustavlja pandur pijanog čovjeka i pita:
Kud ćeš ti ovako kasno pijan?
čovjek: na predavanje!!
pandur: ko sada ovako kasno drži predavanje?
čovjek: moja žena!
Vic posla(o/la): anes, 26. 05. 2015
Pandurski vicevi  25  
Pita učiteljica decu:
-sta sve moze da se stavi u usta?
-jabuka
-sladoled
-cokolada
-jagoda
Tako su deca nabrajala pa dodje red na malog cigu
-" Luster učiteljice" rece ciga
-kako luster,crni Aćime?
-jeste ućiteljice ,sinoč ja odem da spavam i ćujem tata kaže majki:
-UGASI TAJ LUSTER DA TI GA STAVIM U USTA
Vic posla(o/la): bager, 25. 05. 2015
Ciganski vicevi  23  
Zove pirocanac sa detetom taxi iz Podgorice do Pirota:
-Koliko kosta prevoz od Podgorice do Pirota?
-100€
-Moze nesto dzabe?
-Moze, ali da ne progovorite ni jednu rec dok vas vozim.
Dodje taxi po njega i vozi ga do pirota.
A taxista prelazi na crveno ,vozi 170 na sat... Kad su stigli do pirota, pita taxista:
-Kazite mi iskreno, kada vam je bilo najteze?
-Pa kada mi je ispalo dete u krivini.
Vic posla(o/la): Igor, 23. 05. 2015
Piroćanci  8  
Idu 2 coveka ulicom, i jedan kaze drugom:
-Juce mi pala kutija na glavu.
-Sta je bilo u njoj?
-Nista.
-A u kutiji?
Vic posla(o/la): Igor, 23. 05. 2015
Razno  15  
Pita gluv glupog: 
- koliko je 4+4?
- pa 6
- na mom te nosam!
Vic posla(o/la): mateo, 21. 05. 2015
Crni humor  26  
Zove ludak telefonom ludnicu i pita:
- Dobar dan, možete li proveriti da li je soba 10 prazna?
- Da, prazna je. Što pitate?
- Tooo! Znači, uspeo sam da pobegnem!
Vic posla(o/la): dabo, 20. 05. 2015
Razno  66  
Učiteljica: Mujo, gdje je Amerika na karti?
Mujo: Evo je!
Učiteljica: Haso, ko je pronašao Ameriku?
Haso: Mujo!
Vic posla(o/la): dabo, 20. 05. 2015
Mujo i Haso  145  
Govori svekrva snahi na venčanju: 
- Znaš Kćeri, nije ti baš nešto lepa ta venčnica. 
A snaha će na to: 
- Sledeći put će biti lepša.
Vic posla(o/la): dabo, 20. 05. 2015


Kompjuterski vicevi

Dodje kompjuteras u mesaru i kaze:
- Dajte mi 100 grama salame.
- Da vam narezem?
- Ma jok, prebaci mi na USB!
Vic posla(o/la): Čuko, 18. 05. 2015
Kompjuterski vicevi  61  
Da bi jedna porodica bila srećna, mora da postoji ljubav, razumevanje i najmanje dva kompjutera!
Vic posla(o/la): daba, 26. 03. 2014
Kompjuterski vicevi  43  
Dodje kompjuteras u mesaru i kaze:
- Dajte mi 100 grama salame.
- Da vam narezem?
- Ma jok, prebaci mi na USB!
Vic posla(o/la): Leky, 06. 10. 2013
Kompjuterski vicevi  64  
-Tata, kako sam se ja rodio?
-Evo ovako :
tata i mama su napravili jedan copy / paste na
jetnom cetu na MSN. tata je onda dao mami
sastanak preko e- mail- a u WC -u u jednom
cybercafe- u. onda je mama napravila nekoliko
download- a sa tatinom memory stick - om . kad
je tata bio spreman za upload , primetili smo
da nismo stavili firewall. posto je bilo kasno
da se koristi delete , 9 meseci kasnije nam je
stigao opasni virus.
Vic posla(o/la): GagsiKeksi, 19. 07. 2013
Kompjuterski vicevi  67  
Idu dva digitrona ulicom i vide kompljuter.Jedan kaže:
-,,vidi štrebera.,,
Vic posla(o/la): JA BP, 30. 05. 2013
Kompjuterski vicevi  40  
Koliko treba Microsoft programera da promjene sijalicu ?
- Ni jedan, oni mrak proglase standardom
Vic posla(o/la): Dabo, 16. 04. 2013
Kompjuterski vicevi  20  
Sin: 
- "Tata, tata, a da li je istina što pišu u novinama da facebook zaglupljuje?" 
Tata:
- "Šta, wtf, omg, jbt, lol!"
Vic posla(o/la): Becir, 10. 04. 2013
Kompjuterski vicevi  53  
Tata: 
-Sine, gori kuca,brzo napolje....

Sin:
-Cekaj da objavim na fejs!!!!

Tata:
-Taguj meeee!! 
Vic posla(o/la): Maja, 05. 02. 2013
Kompjuterski vicevi  73  
koja je e-mail adresa mađarske sove?
-hu@hu.hu
Vic posla(o/la): anja , 13. 01. 2013
Kompjuterski vicevi  29  
zašto slon ne želi da kupi kompjuter?
-boji se miša.
Vic posla(o/la): suzzy, 12. 01. 2013
Kompjuterski vicevi  50  

Nema komentara:

Objavi komentar